Leer telefonische acquisitie in 3 dagen

De snelste manier om in gesprek te komen met nieuwe klanten.

Het vinden van nieuwe klanten is een voorwaarde voor de ontwikkeling en continuïteit van je bedrijf. Gelukkig zijn er veel manieren om met nieuwe relaties in contact te komen. Een actieve houding ten aanzien van de social media, deelnemen aan live-events en netwerkbijeenkomsten of mond-tot-mond reclame.

De meest efficiënte manier om klanten te werven is via telefonische acquisitie. Echter, veel mensen vinden dit een moeilijke methode maar het is nog steeds de kortste weg naar nieuwe klanten. Daarom organiseert Buro Henck samen met VillaForum de driedaagse Telefonische acquisitie training.

Inzicht in jouw acquisitiekracht 

Na de driedaagse telefonische acquisitie training heb je zicht op jouw eigen acquisitiekracht. En staat er nog weinig in de weg tussen jou en je potentiële klant. Na de 3-daagse training:

 

  • Heb je een plan van aanpak om jouw klanten te bellen.
  • Krijg je inzicht waarom acquisitie zo leuk is.
  • Weet je hoe je voortdurend in contact komt met nieuwe klanten.
  • Kan je telefonische acquisitie op een inspirerende manier toepassen.
  • Heb je een netwerk van collega-ondernemers die je motiveren om vol te houden.

Driedaagse telefonische acquisitie training in het kort

  • 3-daagse inhoudelijke én praktische acquisitie training
  • START: dinsdag 10:00 – EINDE: donderdag 16:00
  • Inclusief maaltijden en twee overnachtingen in luxe accommodatie
  • Professionele begeleiding van acquisitie professional Helene Henckens
  • Kennis hoe jij de verbinding aan gaat met nieuwe klanten
  • Hoe je tijdens het acquireren jezelf en je klant kunt inspireren
  • En een dosis motivatie om nu echt eens te gaan bellen!

Doe mee met de driedaagse acquisitie training op 24, 25 en 26 september.

Reserveer voor 30 juni en betaal niet 800,- maar 660,-!

Inhoud van de 3-daagse acquisitie training

Fase 1: Werken aan je mindset, want succes motiveert

Veel mensen hebben vooroordelen als het om telefonische acquisitie gaat.

  • Ze hebben er negatieve associaties bij: echt iets voor gladde verkopers. 
  • Ze besluiten bij voorbaat dat het niets is: ik schep niet graag op over mezelf
  • Ze trekken te vroeg de conclusie dat het niet werkt: ik heb het ooit geprobeerd en toen kreeg ik 3 keer achter elkaar een ‘nee’.
  • Ze zijn een beetje bang om er aan te beginnen: ik heb er niet genoeg zelfvertrouwen voor.

Deze vooroordelen staan de groei van je bedrijf in de weg. Als je denkt dat iets niet werkt dan zal het inderdaad niets voor je doen. Klopt dat wel? Of is er sprake van een gemiste kans? Wij leren je om anders te gaan denken en zelfvertrouwen te ontwikkelen. Motiveer jezelf om succesvol de omzetgroei te realiseren die je voor je bedrijf gepland hebt.

Fase 2: Kennis opdoen: als je weet hoe het moet dan is het heel eenvoudig

Het is heel prettig als je van te voren weet hoe een gesprek kan verlopen. Daarom bespreken we 

  • De opbouw van een telefoongesprek. Telefonische acquisitie heeft doorgaans als doel een bezoekafspraak te maken met je potentiële klant. Hoe start je zo’n gesprek? En hoe kom je uiteindelijk tot kwalitatief hoogwaardige afspraken?
  • De pitch voor je bedrijf: in een paar zinnen de interesse wekken van je klant.
  • Hoe ga je om met poortwachters? Maak een apart script voor de telefonist.
  • De vragen die je stelt aan je potentiële klant. Wanneer vraag je wat? Open of gesloten vragen?
  • Hoe je omgaat met tegenargumenten. Elke keer datzelfde zinnetje: ik heb hier geen tijd voor, ik heb hier geen geld voor. Wat doe je er mee?
  • Hoe kom je aan namen en telefoonnummers?

Fase 3: jouw actieplan. Maak het telefonisch contact leuk.

Dit is een zeer waardevolle en creatieve stap in je acquisitie plan. Want wat gebeurt er als je merkt dat potentiële klanten blij zijn met je telefoontje? Als je merkt dat je zelf enthousiast wordt van de positieve reacties die je krijgt? Jouw potentiële klanten zijn op zoek naar informatie die voor hen waardevol is. Het eerste telefonische contact is dan ook veel minder ‘koud’ als je belt met goede redenen. We onderzoeken wie jouw klanten zijn en waarmee je hen kunt triggeren. We combineren de online en de offline mogelijkheden: partnership, kennissessies, events etc. Hoe persoonlijker het plan, hoe leuker het bellen.

 Fase 4: Klanttypen

Wie krijg je aan de telefoon en hoe herken je verschillende persoonlijkheidstypen aan hun stem. En hoe matchen deze met jouw persoonlijkheid. Komt jouw persoonlijkheid overeen met je stemgeluid? Verademende tips & tricks die inzicht geven in hoe gemakkelijker om te gaan met telefoongesprekken.

Fase 5: Oefenen. Haal je je eerste klanten al binnen tijdens de training?

Oefening baart kunst dus we gaan natuurlijk meteen aan de slag. We houden een aantal oefen-gesprekken maar we starten ook met het ‘echt’ bellen van je leads. Dat is zo veel gemakkelijker als je er niet alleen voor staat, je wordt immers gecoacht en geholpen. En wie weet, haal jij meteen al een mooi contact binnen!

Ontmoet trainer Helene Henckens en organisator Sjoerd Commandeur

Helene, de acquisitie coach

Sjoerd, de organisator

We leveren altijd resultaat

Na de driedaagse acquisitie training heb je zicht op jouw eigen acquisitiekracht.

  • Heb je een plan van aanpak om jouw klanten te bellen.
  • Krijg je inzicht waarom acquisitie zo leuk is.
  • Weet je hoe je voortdurend in contact komt met nieuwe klanten.
  • Kan je telefonische acquisitie op een inspirerende manier toepassen.
  • Heb je een netwerk van collega-ondernemers die je motiveren om vol te houden.

Doe mee met de driedaagse acquisitie training op 24, 25 en 26 september. Bij een reservering voor 30 juni betaal je 660,- ipv 800,-

 

 

Aanmelden

Naam:

Bedrijfsnaam:

Factuuradres:

E-mail:

Telefoon:

Wat wil je tijdens de cursus bereiken?:

Type kamer:

Wanneer ga je mee?: 24, 25, 26 september

akkoord met de algemene voorwaarden

Zakelijke vloggen en beter filmen met je smartphone

Inspirerende setting

De Telefonische acquisitie training wordt gehouden in een historisch landhuis op het Limburgse platteland. Zonder de afleiding van de stad, weg van je dagelijkse werkplek en met de input van andere deelnemers kom je hier tot inspiratie en focus.